miercuri, 17 martie 2010

Cazare in Viseu de Sus. Pentru mocanita, fireste.

Mocanita | Cazare in Viseu de Sus, Maramures, Romania | www.mocanita.roPentru toate excursiile pe care le-am facut cu mocanita am avut nevoie de cazare in Viseu. Trenul pleaca de dimineata si trebuie sa ajung la gara cat mai devreme, fotografii de noapte in depou, sau cand trenul s-a intors de pe vale prea tarziu au fost numai cateva din situatiile care au necesitat cazare cat mai aproape de gara sau depou.
Posibilitatile de cazare in Viseu sunt, in mare, de doua feluri: pensiuni particulare si "unitati de cazare" de tip hotel sau pensiune.
In functie de anotimp puteti sa aveti surprize si sa constatati ca fie orice pat e plin, fie nu raspunde nimeni la telefonul unde ati mai fost cu cateva luni inainte. O experienta de acest gen m-a facut sa scriu aceste cateva consideratii personale legate de subiectul "Cazare in Viseu - totul pentru mocanita".
Locurile dMocanita | Cazare in Viseu de Sus, Maramures, Romania | www.mocanita.roe cazare pe care le recomand le puteti vizita virtual aici. Este bine sa consultati si harta unde se afla pensiunile si hotelurile (harta mocanitei si Viseului) pentru ca in unele cazuri sunt distante considerabile de mers pana la gara. Lista devine mai lunga pe luna ce trece pentru ca in Viseu se tot construiesc pensiuni, insa trebuie sa stiti ca vara si de Craciun este cel mai greu sa gasiti ceva liber. Din iulie si pana in septembrie mai totul este ocupat si de aceea este bine sa faceti rezervare cam cu 2 saptamani - 1 luna inainte si asta nu este neaparat suficient. Verificati rezervarea cu 1-3 zile inainte si daca ajungeti mai tarziu sa va cazati anuntati acest lucru macar prin telefon. Am avut o surpriza neplacuta cu unul din hoteluri, norocul a fost ca in alta parte, la "Gabriela" am mai gasit ceva liber pentru ca este mai mare.
Pentru excursia de la sfarsitul lui februarie am vrut sa incerc pensiunea "Stancuta" pentru ca pana acum fie nu am gasit nimic disponibil (este mica), fie - ca si in acest februarie - nu a fost deschisa. Am incercat apoi la "La Cassa" unde in august anul trecut se manca si se innopta foarte bine la preturi ca in restul Viseului. Din pacate insa nici aici nu era deschis pentru ca se pregatesc pentru sezonul de vara.
Putin frustrat nu am maMocanita | Cazare in Viseu de Sus, Maramures, Romania | www.mocanita.roi incercat si la pansiunea "Nagy" pentru ca anul trecut mi-am cam rupt masina pe drumurile spre ei si ca sa mergi pe jos este cam mult cand esti la Viseu numai pentru mocanita. Ei au niste activitati "extramocanistice" frumoase, numai ca nu sunt tocmai pe placul bocancilor mei rosi pe traveste si sine de toate ecartamentele.
Varianta care m-a scos din impas si de data aceasta a fost hotelul "Gabriela", care dupa cum spuneam mai sus, este destul de mare sa gasesti o camera pentru o saptamana si, in acelasi timp, un hotel respectabil sa fie deschis in orice sezon.
Va veti intreba poate de ce nu merg la pensiunile, casele private de pe langa linie. Va las pe voi sa descoperiti farmecul Vaii Vaserului cu ale sale Tipserai sau Valea Scradei.

Mocaniti-va!
============
foto © Daniel Secarescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu